wtorek, 22 sierpnia 2017

Wakacje dobiegają końca...

Witajcie!
Wakacje dobiegają końca...nim się obejrzymy, nastanie jesień, opadną liście..
Spędziłam z Gosią i Three Wishes sześć wspaniałych miesięcy, przez które mmogłam pokazywać Wam swoje prace, dzielić się swoją twórczością. 
Na tę chwilę pożegnania przygotowałam malutki album w pudełku, w którym zamknięte zostały wszystkie cudowne, wakacyjne wspomnienia. Postawiłam na cudowny żółty, słoneczny papier, który kupiłam dawno temu u Gośki i zachomikowałam.. opłacało się go teraz wyciągnąć :)




Przypominam, że do dziś trwa nasza zabawa "Ahoj Marynarzu!" zatem to ostatni dzwonek na zgłoszenie! :)
Ściskam, 
Marta


Produkty, których użyłam dostępne w TW:

  
 





1 komentarz:

  1. Dziękuję Ci Marta za tę inspirację, życzę szczęścia na nowej drodze życia i spełnienia marzeń. Oczywiście do zobaczenia, bo mam nadzieję, że nie zapomnisz mnie...;)

    OdpowiedzUsuń