niedziela, 13 sierpnia 2017

Hortensja - inspiracje kwiatowe

Witajcie :)
Przechadzając się dziś po ogrodzie i  rozmyślając o kolejnych  warsztatach
 foamiranowo - kwiatowych w naszej pracowni, pomyślałam, że przedstawię Wam trochę inspiracji prosto z natury (z mojego ogródka).
Na najbliższych warsztatach - 3 września tworzyć bowiem będziemy Hortensję.


To jest Hortensja Ogrodowa o łacińskiej nazwie  Hydrangea macrophylla.
 Ten gatunek występuje w kilku pięknych kolorach. 
W zależności od kwasowości podłoża kwiaty są bardziej niebieskie lub różowe.
Dzięki pastelom Mungyo Gallery można uzyskać realistyczny odcień.
Pastele te z niezwykłą łatwością łączą się ze sobą i przenikają.



Kurs poprowadzi znana już chyba wszystkim - Lina Shvets 


a to jest właśnie hortensja wykonana przez nią.


W moim ogrodzie niestety hortensja ogrodowa często nie zakwita, ponieważ jest to odmiana bardzo wrażliwa na mróz i pomimo ciepłej kołderki, jaką ją okrywam co roku, przemarza :( 





Mam za to piękne liście 😏




I właśnie do stworzenia idealnych piankowych liści hortensji
posłuży nam MOLD 135


i MOLD 133


Oprócz hortensji ogrodowych, które są dość kapryśne, zerknijcie sobie na Hortensje Bukietowe(hydrangea paniculata) i moją ulubienicę - Hortensję Drzewiastą Annabelle (Hydrangea arborescens)

























Na szczęście mając pod ręką pastele Mungyo Gallery będziemy mogły poszaleć z kolorami 😍

 

Zachęcam do zapisów, są jeszcze wolne miejsca na niedzielne warsztaty.

Zgłoszenia i ewentualne pytania proszę kierować na adres: sklep@threewishes.pl lub w WYDARZENIACH na Fb. 

A ja się już z Wami pożegnam, bo biegnę czym prędzej podlewać moje Hortenki. Sama nazwa mówi, że kochają wodę!

Na szczęście nasze - foamiranowe - nie będą wymagały podlewania i kwitły będą cały rok 😊

 

Małgosia

2 komentarze:

  1. Zdjęcia są przepiękne.
    Uwielbiam hortensje. W moim ogrodzie też kwitną - http://wharmonii.blogspot.com/2016/07/moja-hortensja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,dziękuję, miło Cię gościć :) Dziś już nocka, ale jutro odwiedzę Twój ogród, zatem do zobaczenia :)

      Usuń