wtorek, 18 kwietnia 2017

Wiosenna dekoracja

Chcę Wam dziś pokazać moją wiosenną dekorację, którą zrobiłam w błyskawicznym tempie na
 stół wielkanocny, ale z powodzeniem może być również ozdobą po świętach. Wiosna, to przecież czas ptasich zalotów i zakładania gniazd, dlatego ptasie jajeczka będą jak najbardziej ozdobą na czasie :)  
Do tej dekoracji użyłam klateczki z oferty mojego sklepu.
Ponieważ uwielbiam pastele, w białej klateczce uwiłam sizalowe - błękitne gniazdko, w którym umieściłam nakrapiane jajeczka. Do ozdoby wykorzystałam również błękitne pręciki, malutkie pomponiki i ptasie piórka, które nadają niezwykłej delikatności mojej kompozycji. Za tło posłużył  papier z kolekcji The Art of Nature ScrapBerry's 
I jak Wam się podoba ta prosta malutka dekoracja?
Jeżeli przypadła Wam do gustu, to zapraszam na zakupy - produkty są jeszcze dostępne :-)

Powiem Wam tyle: małe a cieszy :)  



W swojej pracy użyłam:




























Z pozdrowieniami 

Małgosia

https://www.facebook.com/Three-Wishes-1472628579664366/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz