środa, 22 marca 2017

Sezon ślubny w pełni



Witajcie! 


To mój debiut w Three Wishes i mój debiut na blogu DT w ogóle. Postanowiłam, że na pierwszy ogień pójdzie romantyczna kartka ślubna. Wybrałam ją, ponieważ:

- po pierwsze - jest ona esencją wszystkiego co kocham w cardmakingu - wstążki, kwiaty, ażurowe tekturki,

- po drugie - każdy rękodzielnik wie, że sezon ślubny otwieramy właśnie w marcu!

Ale - do rzeczy!

Wybrałam papier z kolekcji Scrapberry’s - The Art of Nature- L’amour, ponieważ zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Zawsze staram się, aby kartka miała warstwy, więc papier scrapowy podkleiłam warstwą wizytówkowego, przez co biały brzeg kartki stał się wyraźnie zaznaczony.


W miejscu centralnym kartki umieściłam imiona pary młodej w romantycznej, ażurowej tekturce, którą wytuszowałam i obsypałam pudrem.

Całość kompozycji oplotłam drobnymi kwiatkami, które wykonałam z foamiranu irańskiego. Kwiaty w kolorze kremowym wytuszowałam nieco, aby barwa stała się przydymiona. Pod kwiatami umieściłam odrobinę listków oraz wstążki, aby dopełnić całą kompozycję. 




Kartkę zapakowałam w pudełko, dzięki któremu mogę wyeksponować te piękne ptaki, które urzekły mnie od samego początku. Zawsze pamiętam, że kartki ślubne pełnią rolę prezentu, a każdy prezent musi być należycie zapakowany.



W moich kolejnych inspiracjach postaram się pokazać Wam mój notesowy świat, opleciony toną sznurka, zawsze szczelnie zamknięty na gumkę oraz kartki, które w nieoczywisty sposób pokazują moją miłość do koloru różowego!

Do zobaczenia w kolejnych postach! :)

Marta


W mojej pracy wykorzystałam:




2 komentarze:

  1. Uwielbiam ptasie motywy, są takie wiosenne. A do tego kartka ślubna...i kwiaty.
    Tylko pozazdrościć młodej parze :)

    OdpowiedzUsuń